300 Hp E-TEC G2

Motor tipi: V6 74° E-TEC D.I.
Çap x Strok – in (mm): 3.854 x 3.000 (98 x 76)
Silindir Hacmi – cu in (cc) L: 210 (3441) 3.4 L
Dişli Orani (şaft boyu): 1.85:1
Tam Yol Devri: 5400-6000 RPM
İlk Çaliştırma: elektrik
Kontroller:Entegre dijital gaz ve vites Yakıt Besleme: E-Tec Direk Enjeksiyon düsük devir yanma modu ile birlikte
Alternator Çıkışı: 133 Amps toplam | 50 net Akü İçin | 14 amps @ rolanti
Dümen Sistemi Uzaktan Kumanda – Entegre Hidrolik Dümen Sistemi| Elektro Hidrolik Dümen Sistemi

150 H.O. E-TEC G2

Motor tipi: V6 66° E-TEC D.I.
Çap x Strok – in (mm): 3.386 x 3.100 (86 x 78.7)
Silindir Hacmi – cu in (cc) L: 167 (2744) 2.7L
Dişli Orani (şaft boyu): 2.17:1
Tam Yol Devri: 5000-6000 RPM
İlk Çaliştırma: elektrik
Kontroller: Entegre dijital gaz ve vites Yakıt Besleme: E-Tec Direk Enjeksiyon düsük devir yanma modu ile birlikte 
Alternator Çıkışı: 133 Amps toplam | 50 net Akü İçin | 14 amps @ rolanti
Dümen Sistemi Uzaktan Kumanda – Entegre Hidrolik Dümen Sistemi| Elektro Hidrolik Dümen Sistemi

175 Hp E-TEC G2

Motor tipi: V6 66° E-TEC D.I. 
Çap x Strok – in (mm): 3.854 x 3.000 (98 x 76) 
Silindir Hacmi – cu in (cc) L: 167 (2744) 2.7L
Dişli Orani (şaft boyu): 2.17:1 
Tam Yol Devri: 5000-6000 RPM
İlk Çaliştırma: elektrik 
Kontroller: Entegre dijital gaz ve vites Yakıt Besleme: E-Tec Direk Enjeksiyon düsük devir yanma modu ile birlikte
Alternator Çıkışı: 133 Amps toplam | 50 net Akü İçin | 14 amps @ rolanti
Dümen Sistemi Uzaktan Kumanda – Entegre Hidrolik Dümen Sistemi| Elektro Hidrolik Dümen Sistemi

200 Hp E-TEC G2

Motor tipi: V6 74° E-TEC D.I. 
Çap x Strok – in (mm): 3.854 x 3.000 (98 x 76) 
Silindir Hacmi – cu in (cc) L: L: 210 (3441) 3.4 L 
Dişli Orani (şaft boyu): 1.85:1 
Tam Yol Devri: 5400-6000 RPM 
İlk Çaliştırma: elektrik
Kontroller: Entegre dijital gaz ve vites Yakıt Besleme: E-Tec Direk Enjeksiyon düsük devir yanma modu ile birlikte 
Alternator Çıkışı: 133 Amps toplam | 50 net Akü İçin | 14 amps @ rolanti 
Dümen Sistemi Uzaktan Kumanda – Entegre Hidrolik Dümen Sistemi| Elektro Hidrolik Dümen Sistemi

200 H.O E-TEC G2

Motor tipi: V6 74° E-TEC D.I. 
Çap x Strok – in (mm): 3.854 x 3.000 (98 x 76) 
Silindir Hacmi – cu in (cc) L: 210 (3441) 3.4 L
Dişli Orani (şaft boyu): 1.85:1
Tam Yol Devri: 5400-6000 RPM
İlk Çaliştırma: elektrik
Kontroller: Entegre dijital gaz ve vites Yakıt Besleme: E-Tec Direk Enjeksiyon düsük devir yanma modu ile birlikte
Alternator Çıkışı: 133 Amps toplam | 50 net Akü İçin | 14 amps @ rolanti
Dümen Sistemi Uzaktan Kumanda – Entegre Hidrolik Dümen Sistemi| Elektro Hidrolik Dümen Sistemi

225 Hp E-TEC G2

Motor tipi: V6 74° E-TEC D.I.
Çap x Strok – in (mm): 3.854 x 3.000 (98 x 76)
Silindir Hacmi – cu in (cc) L: 210 (3441) 3.4 L
Dişli Orani (şaft boyu): 1.85:1
Tam Yol Devri: 5400-6000 RPM
İlk Çaliştırma: elektrik
Kontroller: Entegre dijital gaz ve vites Yakıt Besleme: E-Tec Direk Enjeksiyon düsük devir yanma modu ile birlikte
Alternator Çıkışı: 133 Amps toplam | 50 net Akü İçin | 14 amps @ rolanti
Dümen Sistemi Uzaktan Kumanda – Entegre Hidrolik Dümen Sistemi| Elektro Hidrolik Dümen Sistemi

225 H.O E-TEC G2

Motor tipi: V6 74° E-TEC D.I.
Çap x Strok – in (mm): 3.854 x 3.000 (98 x 76)
Silindir Hacmi – cu in (cc) L: 210 (3441) 3.4 L
Dişli Orani (şaft boyu): 1.85:1
Tam Yol Devri: 5400-6000 RPM
İlk Çaliştırma: elektrik
Kontroller: Entegre dijital gaz ve vites Yakıt Besleme: E-Tec Direk Enjeksiyon düsük devir yanma modu ile birlikte
Alternator Çıkışı: 133 Amps toplam | 50 net Akü İçin | 14 amps @ rolanti
Dümen Sistemi Uzaktan Kumanda – Entegre Hidrolik Dümen Sistemi| Elektro Hidrolik Dümen Sistemi

250 Hp E-TEC G2

Motor tipi: V6 74° E-TEC D.I.
Çap x Strok – in (mm): 3.854 x 3.000 (98 x 76)
Silindir Hacmi – cu in (cc) L: 210 (3441) 3.4 L
Dişli Orani (şaft boyu): 1.85:1
Tam Yol Devri: 5400-6000 RPM
İlk Çaliştırma: elektrik
Kontroller: Entegre dijital gaz ve vites Yakıt Besleme: E-Tec Direk Enjeksiyon düsük devir yanma modu ile birlikte
Alternator Çıkışı: 133 Amps toplam | 50 net Akü İçin | 14 amps @ rolanti
Dümen Sistemi Uzaktan Kumanda – Entegre Hidrolik Dümen Sistemi| Elektro Hidrolik Dümen Sistemi

250 H.O E-TEC G2

Motor tipi: V6 74° E-TEC D.I. 
Çap x Strok – in (mm): 3.854 x 3.000 (98 x 76) 
Silindir Hacmi – cu in (cc) L: 210 (3441) 3.4 L
Dişli Orani (şaft boyu): 1.85:1
Tam Yol Devri:5400-6000 RPM
İlk Çaliştırma: elektrik
Kontroller:Entegre dijital gaz ve vites Yakıt Besleme: E-Tec Direk Enjeksiyon düsük devir yanma modu ile birlikte 
Alternator Çıkışı:133 Amps toplam | 50 net Akü İçin | 14 amps @ rolanti
Dümen Sistemi Uzaktan Kumanda – Entegre Hidrolik Dümen Sistemi| Elektro Hidrolik Dümen Sistemi

150 Hp E-TEC G2

Motor tipi: V6 66° E-TEC D.I.
Çap x Strok – in (mm): 3.386 x 3.100 (86 x 78.7)
Silindir Hacmi – cu in (cc) L: 167 (2744) 2.7L
Dişli Orani (şaft boyu): 2.17:1
Tam Yol Devri: 5000-6000 RPM
İlk Çaliştırma: elektrik
Kontroller: Entegre dijital gaz ve vites Yakıt Besleme: E-Tec Direk Enjeksiyon düsük devir yanma modu ile birlikte
Alternator Çıkışı: 133 Amps toplam | 50 net Akü İçin | 14 amps @ rolanti
Dümen Sistemi Uzaktan Kumanda – Entegre Hidrolik Dümen Sistemi| Elektro Hidrolik Dümen Sistemi